Home made modeling chocolate

Curiosity killed the cat today:)))
I have finally decided to give this modeling chocolate a try. I have heard and seen Buddy Valastro, i.e. the cake boss, talking about and using this modeling chocolate soo much that I had to try it. 
Sufficient to say that I fell in LOOOOVE with it and that I'll use it for ever.

Ingredients:
300 gr dark chocolate
90 gr corn syrup (I replaced it with honey)

 Melt your chocolate in the microwave. Careful not to burn it:)

 Add 90 gr of corn syrup / honey

Stir the ingredients together until the chocolate separates from the recipient and looks like in the photo. It doesn't take long. 2 min tops!

 Cover it in plastic film and refrigerate it. 
After a few hours take it out. It will be hard as a rock at first, but start kneading it and you'll see that it will start to soften.

It is the most pliable thing I have seen. I absolutely love it! I am definitely trying the white chocolate version as well.
Mix it with your sugar paste and you'll get the elasticity you've ever wanted in your homemade sugar paste.

21 comments:

  1. cred ca-i tare buna la gust ;) astept verdictul

    ReplyDelete
  2. Super reteta. Am sa incerc si eu reteta.
    Pupici

    ReplyDelete
  3. GREAT !!! THANKS FOR THIS FANTASTIC RECIPE! :-)

    ReplyDelete
  4. wow Giovanna ma omori... arata foarte bine! In viitorul apropiat am s-o incerc!
    Numai bine!

    ReplyDelete
  5. Giovanna draga, am incercat atatea rete de cioco plastica sau cum s-o numi de nici eu nu mai stiu. Am incercat si amestecata cu pdz, merge f bine, dar ...f mare atentie cata pdz pui! Mie la un momentdat a inceput sa se sfarme, nu se mai putea lucra. Cea alba mie mi-a prins ff bine culoarea. O sa incerc si reteta ta si multumesc mult ca ne-ai impartasit si noua acest "experiment" al tau!Te pup!

    ReplyDelete
  6. SUPERRRR,PLUS GUSTUL E MULT MAI BUN DECAT CEL AL FONDANTULUI, NU?:)

    ReplyDelete
  7. Fantástico Giovanna. Yo le puse también CMC para hacer flores de chocolate. Fantástico!

    ReplyDelete
  8. @ Ratita golosa - eestoy encantadisima con esta pasta. Fantastico de verdad!

    @ just me - ioi!!! ma crezi ca nu am gustat-o? :)))) nu poate inlocui fondantul. e altfel. e foarte pliabila, moale, dar e ff bunaaa pt multe chestii. eu am combinat cu pasta de zahar si mi-a dat po pasta elasticaaa.... super! in general dupa doua trei intinderi se faramita toata. ei acum nu!

    @ Nina's art cake - am amestecat si eu azi cu pasat de zahar pentru doua torturi. nici o rpoblema. din contra super elastica. sunt tare multumita. nu poate inlocui fondantul. dar e fff buna in combinatii, modelaje etc. o ador!!!!!!!!!

    @ florena's cakes - pe mine m-a cucerit. dar nu uita nu e fondant!

    @ jovana - you are welcomed. thanks for stopping by.

    @ Bianca - cu incredere:)

    @ ccris - gust??? mm?? nici nu m-am gandit sa o gust:)))) simteam mirosul de ciocolata pe masura ce lucram cu ea, dar... :))) nu sunt fan dulce, cred ac de aceea.

    ReplyDelete
  9. nu nu nu, vreau sa stiu verdictul dupa ce o folosesti ;) nu te pun sa o maninci :))

    ReplyDelete
  10. @ ccris - pai am folsit-o deja de multe ori. weekendul asta am avut 8 torturi de facut. am amestect-o cu pdz si am facut un tort cadou maro, apoi maroul ramas si cu alta bucaat de fonadnt l-am colorat negru si l-am folosit la toate torturile cat putin intins de n ori si tot elastic e inca!!!!! nu s efaramiteaza de loc!!!!!!!!1 e bestialA!

    ReplyDelete
  11. asta am retinut-o si eu.ce fel de ciocolata ai folosit ?as vrea s-o inerc si cu alba.crezi ca merge cu ciocolata menaj ?

    ReplyDelete
  12. @ pansy - am folosit ciocolata neagra menaj. si eu eu vreau sa o incerc pe cea alba. chiara zi am de gand sa o fac. vezi doar ca la cea alba se pune mult mai putina miere. la 200 gr cioco alba scrie 1 1/2 - 2 linguri. nu am facut=o inca dar urmeaza. stay tuned si o vei citi pe blog.
    pusi pa.

    ReplyDelete
  13. Madre mía tiene una pinta estupenda.

    Solo que entendido algunos ingredientes no todos.

    Si tienes tiempo me mandas un mail y me los das... vale?

    la tarta preciosa con el lazo y la del perrito en el bolso también divina.

    besitos

    ReplyDelete
  14. Super Giovanna! :) Si eu am facut trandafiri de ciocolata... si e cea mai tare chestie... sincer, nu m-am gandit sa o amestec cu pasta de zahar, dar clar ca incerc! Ms de idee! Acum mi-am amintit ca am si acoperit un tort cu ciocolata... oricum, ma bucur ca ai inccercat! Felicitari!

    ReplyDelete
  15. Foarte faina reteta, o voi incerca. Iti multumesc pentru template-ul de blog, pentru ca am folosit acelasi site ca si tine. Esti foarte talentata si ma bucur ca ne impartasesti si noua din secretele tale!

    ReplyDelete
  16. Giovanna. es fantastica esta pasta,intentare hacerla. solo necesitas chocolate y jarave de maiz. que pasada, un placer me encanta tu blog me quedo con tu permiso.

    ReplyDelete
  17. @ lydiart - pues mucha alegria tenerte por aqui y como seguidora. un beso.

    ReplyDelete
  18. Interesanta reteta,cu siguranta am sa incerc si eu.Esti mai mult decat o artista si te admir mult.(eu sunt la inceput, sper sa ajung si eu odata la performantele tale).

    ReplyDelete
  19. Multumim pentru reteta Giovana...de abia astept sa o incerc si eu.

    ReplyDelete
  20. super buna reteta,cat de curand am sa o folosesc la imbracat si te tin la curent....multumim pentru toate minunatiile pe care le imparti cu noi..

    ReplyDelete
  21. Multumesc de reteta, am incercat-o amestecata cu orez expandat pentru figurine mai mari, a fost super!

    ReplyDelete